NINA DOMINKO

Nina Dominko z ognjenim, dinamičnim in lahkotno razigranim petjem navdihuje občinstvo doma in v tujini. S svojim voluminoznim koloraturnim sopranom dosega zavidljive pevske višine, ki so zavite v žamet angelske miline.

Nina je prejemnica številnih nagrad na pevskih tekmovanjih. Leta 2019 je na mednarodnem pevskem tekmovanju »Bellano paese degli artisti«v Italiji, dosegla 3. mesto in leta 2018 je na mednarodnem pevskem tekmovanju »Lav Mirski«v Osjeku dosegla 1. mesto. Za izjemne pevske nastope na opernih in koncertnih odrih, je leta 2012 prejela študentsko Prešernovo nagrado. Prav tako je leta 2010 bila polfinalistka Mednarodnega pevskega tekmovanja Ondina Otta v Mariboru.

Z odliko »Summa cum laude« je zaključila študij petja na ljubljanski Akademiji za glasbo pri prof. Piji Brodnik. Prav tako je zaključila študij glasbene pedagogike na mariborski Pedagoški fakulteti. Dodatno se izobražuje pri vrhunskih svetovnih pevcih (V. Garcia Sierra, B. Fink, M. Lipovšek, C. Spencer, S. McCoy).

V sezoni 2023/2024 je pela solistično vlogo v scenski kantati Carmina burana, skupaj z SNG Maribor, nato Königin der Nacht v Die Zauberflöte (prav tako v mariborski Operi). V ljubljanski Operi je debitirala z vlogo Eurydice (Orphee aux enfers, J. Offenbach), Sophie (Werther, J. Massenet), Musetta (La boheme, G. Puccini) in tudi pela kot Adina ( L’elisir d’amore, G. Donizetti). V tej sezoni se je tudi predstavila  v HNK Split, Hrvaška, kot Giulietta (I Capuleti e i Montecchi) in v zagrebški Operi kot Königin der Nact (Die Zauberflöte). Carmino burano je pela tudi v Operi v Sarajevu s Sarajevsko Filharmonijo. V tej sezoni je pela tudi na koncertih kot so Adventni koncert v Lafnitzu, Avstrija; koncert v ciklu Carpe Artem v Kazinski dvorani SNG Maribor, Koncert samospevov za Glasbeno Matico, Koncert Una serata Italiana z SNG Maribor v Lafnitzu Avstrija, Gala Puccini koncert v Puli in Vili Vipolže z SNG Ljubljana. Sodelovala je tudi kot solistka na državni proslavi ob dnevu združitve prekmurskih Slovencev z matičnim narodom, ki je bila v Beltincih.

V sezoni 2022/2023 je debitirala kot Zerbinetta (Ariadne auf Naxos, R. Strauss) v SNG Ljubljana, in pela vlogo Adine (L’elisir d’amore, G. Donizetti). Imela je koncert z Vojvodinskim Simfoničnim orkestrom v Novem Sadu, pela solistično vlogo v Mozartovi Maši v c-molu v Slovenski Filharmoniji, solistično vlogo v Carmini burani v HNK Ivana pl.Zajca na Rijeki in na Festivalu Ljubljana z mariborsko Opero in baletom. Sodelovala na Piccolo Opera Festivalu, kjer se je predstavila z vlogo Amine v La sonnambula (V. Bellini).

 

V preteklih sezonah je debitirala tudi kot  Giulietta(V. Bellini, I Capuleti e i Montecchi), Adina (G. Donizetti, L’elisir d’amore), Zerbinetta (R. Strauss, Ariadne auf Naxos)v SNG Opera in balet Ljubljana in se predstavila kot La Regina na velikem odru Tržaškega opernega gledališča Verdi v Italiji (W. A. Mozart, Mozartiade).

Med njene prepričljive odrske kreacije sodijo vloge, kot denimo Olympia (J. Offenbach, Les contes d’Hoffmann), Kraljica noči (W. A. Mozart, Die Zauberflöte). Predstavila se je tudi v vlogah kot so Sestra Constance iz Poulencove opere Pogovori karmeličank, Rosina v Rossinijevi komični operi Seviljski brivec, Norina v Donizettijevi komični operi Don Pasquale, Violetta v Verdijevi operi La traviata, Blondchen (W. A. Mozart, Die Entführung aus dem Serail), Adela v Straussovi opereti Netopir, Prva vila iz Dvořákove lirične opere Rusalka, Princesa v Cuijevi pravljični operi Obuti maček.

 

Solistične vloge je pela v Orffovi scenski kantati Carmina Burana, Mozartovi “Vrabčji maši” v C-duru (Spatzenmesse, K. 220), Haydnovi Missi brevis ter v komorni operi Namišljena resničnost. Kot solistka se je predstavila tudi z orkestrom Slovenske vojske in s Simfoničnim orkestrom SNG Maribor na Božično novoletnem koncert, na koncertu Operna noč v mestnem parku in na gostovanju v Oderzu v Italiji, s Simfoničnim orkestrom Umetnostne fakultete Pech pa kot Kraljica noči v koncertni izvedbi opere Die Zauberflöte v HNK Osijek.

 

Kritike:

Z izraznimi kontrasti osveženi vedno aktualni klasik (sigledal.org)

»Gibčni glas in odrska prezenca sta prikupnost in življenjskost vdihnila Musetti, ki jo je portretirala Nina Dominko«

Izvrsten začetek sezone z Ariadno Richarda Straussa (sigledal.org)

»Nina Dominko je bila izvrstna Zerbinetta – s svojim zvonkim, gibčnim glasom je z občudovanja vredno lahkoto in šarmom oblikovala še tako zahtevne kolorature, nastop pa nadgradila s prepričljivo igro ter tako upodobila vse kontrastne obraze svojega lika.«

Posladek za oči in ušesa (sigledal.org)

Estetski užitek in čustveno doživetje (sigledal.org)

»Briljanten, svetal, tehnično in ekspresivno gibčen glas Nine Dominko ter njena natančna poglobljenost v glasbeni in igralski segment sta se združila v izjemno prepričljivo interpretacijo vloge, ki v zgodbi doživi karakterno preobrazbo iz plahega, neodločnega dekleta v predano in pogumno ljubimko.« Tomaž Gržeta

‘Carmina Burana’ kao veličanstveni početak jubilarnog 30. SVEM-a – Radiosarajevo.ba

»Sopranistica Nina Dominko, umjetnica neobično profinjene i elegantne boje, neopterećeno je plovila izvedbama stavaka Amor volat undique, Stetit puella i Dulcissime

»Splendida Nina Dominko, Regina della Notte aggressiva, cupa ma brillantissima nell’interpretazione delle due famosissime arie che le competono e non solo per i fa sovracuti ma anche e sopratutto per il fraseggio.« Paolo Bullo, OperaClick

“Pevsko je Nina Dominko, zelo dekorativna sopranska Rozina, blestela s stratosferskimi zaključki in s staccati…”Jure Dobovišek, Dnevnik

kliknite za ogled – curriculum vitae

Intervju 

Nina Dominko je očarala z lahkotnim, mehkim, tehnično gibčnim vokalom ter njemu ustrezno, lahkotno zapeljivo igro.

Tomaž Geržeta
Večer

Pevsko je Nina Dominko, zelo dekorativna sopranska Rozina, blestela s stratosferskimi zaključki in s staccati…

Jure Dobovišek
Dnevnik
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from - Youtube
Vimeo
Consent to display content from - Vimeo
Google Maps
Consent to display content from - Google